8. feb. 2013

Lag deg et bord i helgen.......

 
Bare innom,for og ønske dere en finfin helg,fastelavn ,- og en koselig morsdag ! Tre ting på en gang......heheheee.....kansje vanker det en kakebit,hvem vet !!! Har tatt hengelåsen av både smør og sukker ,jeg......og kaken er gul som solen !!!
-----------
Om du skulle få litt tid til overs,........ja,og så noen rør,da......så kan du jo mekke litt ! Har veldig lyst å lage et slikt bord,selv....men må nok vente litt,til jeg vet mer om hvor dette eventuellt kommer til å stå. Men iallefall,om du vil se mere,både tegning og mål på rør,så gå inn på :  http://www.cafecartolina.blogspot.com  Der kan du i grunnen trenge litt tid,for denne damen har mange ideer,på lur !!! 
 
Bare et lite tips,altså :)
Klem fra meg,til deg !

3 kommentarer:

Photo-Me-Life sa...

Kjempekult bord, likte bena:)

Ja er det ikke fantastisk at det finnes slike gode mennesker? Å ta seg tid til en ukjent, ta seg råd og tanker sier mye om ett menneske. Å dette menneske må ha mye godt i seg. Det er så altfor mange av oss som er for egoistiske og tenker mer på seg selv enn andre, så at den gode arten eksisterer gjør meg varm om hjertet. Å dessuten syns jeg det er så koselig når en så gammel dame følger bloggen min, helt borte i usa...det er utrolig:) Jeg ønsker meg flere mennesker som henne, hun sender flotte ord å de betyr mest av alt. Ord betyr mer enn ting:)

Jeg tok siste sjokoladefondanten jeg hadde igjen av røra i går, å når jeg skulle til butikken for å kjøpe ingredienser til ny røre kom jeg over marsipankake, morsdagskake som jeg kjøpte å kjørte rett inn i kjøleskapet!!! Det har smakt ekstra godt med kaker og all gjærbakst i disse dager:)

Inspirasjon fra Elin sa...

Dette blir nok en koselig helg for mange :)

Kult bord jah. Men tror kanskje ikke det er helt meg, tror kanskje det kunne passet bedre ute på verandaen som plante bord eller noe i den duren.

Hus har vi fått kjøpt oss, og vi gleder oss til fortsettelsen :) Mye malejobb men håper på et godt resultat.
Kjekt å ha en bror som jobber i huset når vi ikke er der med mer sånne snekker ting:)

Ønsker deg en fin fin helg

Prinsesse Vilikke sa...

Det bordet var skikkelig kult! Hvor får man kjøpt sånne rør tro?

Lykke til med husjakten og ha en fin valentin!
Klem fra Karen