15. feb. 2013

Maling og loppefeber....

















              Jaja,som dere ser,så ramlet jeg innom loppisen igår ! Litt småsnacks,og et bord,- som forøvrig ingen andre så potensialet i ! Egentlig ville jeg hatt det i originalfarven,men den ble litt for orange,og dessuten var overflaten helt rasert ! Så da kom malingen frem,ikke svart denne gang,men mørk grå. Jeg vurderer og sage av beina litt,for bordet skal stå ved sofaen.........istedet for tv-bordet,som til nå har stått der. Ingen av mine bord,som jeg har fra før,får plass inni vinkelen på sofaen,men......rørleggeren la inn en protest,momentant !!! Tror dere det hjalp ??? Han er tross allt,ikke interiørarkitekten her i huset !!! Den rollen er det jeg som har slitt for,i tre år ! Det har jeg jo svart på hvitt,så der kommer han ingen vei ! 
        Nå er bordet på plass,og når han våkner kan jeg kansje med fordel,holde godt for ørene........men jeg syns det ble superfint,jeg !!!! Skal ta et bilde i dagslys,så dere får se !!! Men kos dere så lenge,og ha en fin helg,med eller uten en lopperunde........ :)

                                                                  -- Klem --

1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

God fangst og flott arbeid!
Ha ei god helg!