14. apr. 2013

Kongletur........

 Ikke den helt store bloggelysten,om dagen.........men noen bilder,fra dagens tur,kan jeg jo by på :) Lite interiør å vise,ettersom det er litt mye esker,rundt omkring...
 Vel,vel...opp på fjellet,bar det idag ! Fin furuskog,fin utsikt......og mye kongler........jeg samler jo allerede til jul :) Julevarer,vettu...... ! Mette og gode,etter grilling,kom vi hjem til denne solnedgangen.......vakkert ?
  Så nesten ut som det brannt,på andre siden av fjellet !
                      Jeg fyllte poser med kongler,så sekken var vel tyngre da vi dro hjem,enn da vi kom......!! På grillen havnet både pølser,og kanelsnurrer.......så det ble ikke noen trimtur,akkurat......men det var slik,rørleggeren ville ha det idag !!!! Han aktet ikke å gå ned et gram,fikk jeg beskjed om !!! Skal man på tur,ja,- så skal man kose seg :) Så det så :)

                                        Ha en fin søndag ! Her er sekken klar til ny tur :)

2 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei;)
Flotte bilder du har tatt;)
Det er utrolig koselig å kose seg på tur da;) Men så lurt å begynne samlingen av kongler tidlig på året og ikke springe rundt etter at den første snøen har kommet( som jeg gjør!!!)
Her har vi ryddet i hagen i vårsola. Snøen krymper for hvert sekund her nede ved sjøen. Men på fjellet vil vi ha snø og skiføre noen uker til;))

God søndag til deg;)

Klem fra Ann-Mari

Fossestua sa...

Koselige bilder :). Har hatt noen nydelige dager her på Mo også, med sol fra blå himmel som har varmet godt i fjeset :). Så pris man setter på slike dager, spesielt når været ikke har vært det beste på lengre tid. Ha en fin søndag :). Klem fra Lise